Megapozytywny, wszyscy aktorzy są świetni, super fabuła, wiele zabawnych momentów, wzruszający i generalnie genialny - nie widzę w nim nawet jednego słabego punktu :)
To najlepsza komedia romantyczna jaką w życiu widziałam!! Ogladałam ten film już wiele razy, znam go na pamięć i zawsze poprawia mi humor. Troche śmiechu, troche prawdy zyciowej, duuuzo miłości i dodatkowo fajna muzyka. Na pewno obejrze przed kolejnymi świętami Bożego Narodzenia. Mój ukochany film. 10/10 i tyle :)
Miłe zaskoczenie. Nie cierpię komedii romantycznych jako ogółu, ale ta jest nietuzinkowa. Nieczęsto tak się wciągam emocjonalnie jak przy Love Actually. Kilka naprawdę wciskających w ziemię momentów.
Cudowna wielowątkowość. Najlepsze IMHO: wyznanie Marka na kartkach i motyw z Aurelią i Jamiem. Hugh Grant też niezłą...
Zapomniałam o świecie gdy go oglądałam, optymistyczny, nastraja pozytywnie, w życiu wszystko jest możliwe, nawet nie bedziesz wiedział kiedy i Cie trafi strzała amora:)
oby więcej takich filmów! 9/10
a właśnie że nie za krótki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Polecam każdemu przeciwnikowi komedii romantycznych. Szczególnie w okolicach świąt B.N. Rewelacja. 10/10
Inaczej po prostu nie mogę go ocenić. Choć nie przepadam za komediami romantycznymi, uważam ten film za świetną produkcję. Rzadko daję najwyższą ocenę ale tym razem nie mam innego wyjścia 10/10 !
gdy obejrzałam TEN film to sie prawdziwie zakochalam. Podeszlam do niego z ogromnym dystansem, gdyz myslalam,ze to bedzie kolejna slodko-pierdzaca komedia o milosci. Och! Jak karygodnie sie pomylilam. Swietna muzyka, swietne watki i gra aktorska. Nic dodac, nic ujac. 'To wlasnie miosc' to najbardziej pozytywny film...
1. To Właśnie Miłość
2. Preety Woman
3. The Holiday
4. Kiedy Harry Poznał Sally
5. Przypadkowa Dziewczyna
6. Uciekająca Pana Młoda
7. Mój chłopak się żeni
8. Dziennik Bridget Jones
9. Jak stracić chłopaka w 10 dni
10.Siostry
1. To Właśnie Miłość
2. Kevin Sam W Domu
3. Witaj Święty Mikołaju
4. Kevin Sam W Nowym Jorku
5. The Holiday
6. Cztery Gwiazdki
7. Grinch Świąt Nie Będzie
8. Przetrwać Święta
9. Benrad i Dżin
10.Family Man
Za pierwszym podejściem kompletnie nie przypadł mi do gustu :)) Ale najwidoczniej niekiedy trzeba wyznawać regułę do dwóch razy sztuka i przemóc się ;)) Ja się przemogłam i za drugim razem uznałam, że wcale nie ma co krytykować tego filmu, a wręcz przeciwnie - lepiej się w nim zakochać :D
Widać, że na produkcje poszło kupę kasy, a efekt...? Marny. Wynudziłam się przez te 2 godziny. Daję 4 bo widziałam gorsze filmy, ale ten dopiszę sobie do listy środków nasennych.
Dużo gwiazd brytyjskiej i nie tylko secny.
Świetne epizod w wykonaniu Rowana Atkinsona, wreszczie jakaś komedia romantyczna gdzie można się posmiać i wzruszyć.
10/10 !!!
Zastanawiam się od czego zacząć. Nigdy przy komentowaniu filmów nie ponosiły mnie emocje, ale tym razem muszę napisać coś dobitnego. Wybitna obsada tego filmu, wysokie oceny na imdb i filmwebie zwiastowały dobrą komedię. Przecież Hugh Grant nawet z najbardziej kaszaniastego scenariusza swoim urokiem i poczuciem humoru...
więcej